(3) Het paradijs onderwater - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Ecehan en Quynh - WaarBenJij.nu (3) Het paradijs onderwater - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Ecehan en Quynh - WaarBenJij.nu

(3) Het paradijs onderwater

Blijf op de hoogte en volg Ecehan en Quynh

15 Juli 2012 | Tanzania, Zanzibar

We waren al een paar dagen in Zanzibar en we hadden erg veel lol gehad. Er was niet veel van de eerste dag over, dus rustten we uit. Ons hotel bood verschillende activiteiten aan, zoals snorkelen en parasailling. Dit leek ons wel leuk om te doen. We hebben een groot deel van Zanzibar verkend en we kunnen zeggen dat er ook hier vriendelijke mensen zijn. Elke avond waren we uit eten gegaan. Het eten hier is gewoon onweerstaanbaar lekker! Vlak bij de kust waren er hele leuke markten met vers fruit en verse groenten. De grotere gebouwen stonden meer in het centrum. De volgende dag zijn we gaan parasaillen. Het was een hele nieuwe ervaring voor ons, dus vonden we het nogal eng, maar het was het wel waard. Vanaf boven ziet Zanzibar er nog veel mooier uit. Ook zijn we met een groep wezen snorkelen en dit was voor ons ook de eerste keer. Er waren veel soorten tropische vissen te zien en koralen die we vast nooit zullen vergeten. We hadden ondertussen kennisgemaakt met de andere duikers. Er was een net getrouwd stel die op Zanzibar was voor hun huwelijksreis. Onze vrienden Puck en Reinier waren toevallig ook op Zanzibar! Wat een verrassing! We hebben veel bijgepraat tijdens ons dineetje samen. Helaas kwam er een einde aan ons verblijf in Zanzibar. Onze vrienden moesten ook vertrekken, maar we hadden beloofd dat we samen zouden uitgaan als we weer terug in Nederland zijn. De tijd gaat zo snel als je lol hebt. Het was tijd om naar ons laatste verblijfplaats te gaan.