(4) Kempinski beach resort & spa - Reisverslag uit Djibouti, Djibouti van Ecehan en Quynh - WaarBenJij.nu (4) Kempinski beach resort & spa - Reisverslag uit Djibouti, Djibouti van Ecehan en Quynh - WaarBenJij.nu

(4) Kempinski beach resort & spa

Blijf op de hoogte en volg Ecehan en Quynh

17 Juli 2012 | Djibouti, Djibouti

17 juli gingen we eindelijk met het vliegtuig naar het heerlijke all-inclusive 5 sterren hotel dat we geboekt hadden. We waren er een week gebleven. Bij aankomst werden onze koffers naar onze kamer gebracht en gingen we douchen en uitrusten. Het hotel had een mooi restaurant met erg veel soorten eten. Het personeel kon goed engels spreken en was erg gastvrij. De eerste avond was er een comedy-show te zien in het ampfi-theater. Je kon suikerspin en popcorn kopen voor een euro. Natuurlijk werd er in euro of dollars betaald. Na de show gingen we rondlopen en het hotel verkennen. We gingen het babybad in, ongeveer 40 centimeter diep. Het was wel lekker verfrissend, want het was 35 graden. Het hotel was erg groot, we werden moe en gingen weer terug naar onze kamer om te slapen. De dagen erna hebben we volop gezond, gezwommen en lekker gegeten. Het animatieteam deed zijn uiterste best om alle toeristen goed te amuseren, er werden veel spelletjes gedaan op het strand en bij het zwembad. Van 3 tot 4 uur was er gratis ijs te verkrijgen en van 12 tot 6 koekjes en thee. We zijn ook regelmatig naar de sauna gegaan. De derde dag hebben we nog een speciale Afrikaanse massage gekregen.