(5) Een verrassend einde - Reisverslag uit Djibouti, Djibouti van Ecehan en Quynh - WaarBenJij.nu (5) Een verrassend einde - Reisverslag uit Djibouti, Djibouti van Ecehan en Quynh - WaarBenJij.nu

(5) Een verrassend einde

Blijf op de hoogte en volg Ecehan en Quynh

23 Juli 2012 | Djibouti, Djibouti

Het einde van onze mooie reis door Afrika was nabij. Dit is vast de mooiste reis de we ooit gemaakt hebben. We hebben geweldige mensen ontmoet en culturele ervaringen opgedaan. Een prachtige reis die we nooit zullen vergeten. Zelfs zo prachtig dat ik mijn eigen verjaardag vergat, maar Ecehan was er om het te onthouden. Ze was een verrassing voor me aan het plannen in het hotel. Ik had er geen idee van. Ik was een wandeling aan het maken langs het strand en ging weer terug naar het hotel. Ik kon Ecehan niet in de kamer vinden, dus dacht ik dat ze misschien in de club was. Toen er daar aankwam, was het helemaal donker. Ik dacht dat het dicht was. Ik stond op het punt te vertrekken, toen ineens de lichten aan gingen. Ik struikelde bijna over mijn eigen voeten toen ik een plotselinge 'surprise!' hoorde. Daar stond Ece met enkele hotelgasten en medewerkers. Ze had me wel te pakken hoor, wat een verrassing! Er was een groot buffet en harde muziek. De gasten en medewerkers feliciteerden mij en we hebben gekletst en gedanst. Later kwam de taart aan. Een hele grote taart met slagroom en een chocolade bodem. Iedereen zong 'happy birthday' voor me en ik kon me geen betere dag bedenken. De nacht was prachtig en we hadden gefeest tot we niet meer konden. De volgende dag stond het vliegtuig op ons te wachten en was het tijd om afscheid te nemen. Een niet te vergeten vakantie.

  • 23 Januari 2013 - 12:35

    Mike En Eva:

    1. De foto's en blogberichten vormen een goed geheel. De verhalen sluiten heel goed bij elkaar aan en de foto's passen goed bij de berichten. Het is echt een doorlopende reis en geen losse verhalen.
    2. Ja, heel overtuigend. Het is heel realistisch geschreven en de plaatsen en gebeurtenissen kloppen. Het is ook persoonlijk dus dat maakt het overtuigend. Er zitten veel leuke details in.
    3. De foto's zijn creatief gephotoshopt en zien er best realistisch uit.
    4. Ja de reis is heel geloofwaardig, de reisverslagen kloppen met de plaatsen en foto's. De reis zou gewoon echt plaats kunnen vinden.
    5. Zeker, de plaatsen die ze hebben gekozen vinden we erg leuk en passend. Liggen goed op de route.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ecehan en Quynh

Wij zijn Ecehan en Quynh.

Actief sinds 10 Dec. 2012
Verslag gelezen: 2493
Totaal aantal bezoekers 6282

Voorgaande reizen:

09 Juli 2012 - 24 Juli 2012

Afrikaanse safari

Landen bezocht: